Zostałam oTAGOWANA...

W niedzielę zostałam oTagowana przez http://panidomunazakupach.blogspot.com i  postanowiłam przyjąć wyzwanie....




Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:



  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Oto 7 faktów, dotyczących mojej osoby.
1.  Jeszcze kilka dni 26 letnia  :) żonka, pracująca za biurkiem
2. Moja pasja to robótki "hand made"- choć ostatnio brak mi czasu, oraz oczywiście kosmetyki :)
3. Uwielbiam kolor: turkusowy, lazurowy, błękitny, niebieski , co często wyrażam w moich ubraniach :P
4. Wiosna i lato to zdecydowanie moje pory roku...nie znoszę zimna...
5. Codziennie piję dużo wody, herbatę zieloną oraz czerwoną, nie pijam wcale kawy...co wiele osób uważa        za dziwne....
6.Kuchnia śródziemnomorska (oprócz owoców morza) oraz azjatycka to moje ulubione.
7.Krótki rysopis: brązowe i duże oczy, jasne dłuższe włosy, jasna cera, sucha skóra:)

15blogów które nominuję :



Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za nominację :).
    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację i oczywiście przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!!!

    Napiszę chyba dopiero w weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie do zabawy, już kiedyś krążył ten Tag i wówczas na niego odpowiadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za nominację :) też nie lubię zimy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za nominację,nie znam jednak tylu blogow.czy mogę wytypować mniej?
    nominacje opublikuję w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja odp. :*
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/2013/01/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty