Maseczka z sody oczyszczonej

Dziewczyny dziś piszę do was o moim ostatnim odkryciu, a mianowicie: o maseczce z sody oczyszczonej.
Maseczka pomaga zwalczać wągry, pryszcze i krostki.  Polecana jest szczególnie do cery trądzikowej i tłustej, gdyż normuje wydzielanie sebum.
Jeśli użyjecie jej jednorazowo, już wtedy zobaczycie różnicę, jeśli regularnie stan cery znacznie się poprawi.




Maseczka z sody oczyszczonej:


-soda oczyszczona
- woda


Składniki w proporcji 1:1 mieszamy i nakładamy na naszą buzię (może się troszkę ciężko rozprowadzać)
Taką "papkę" trzymamy na buzi od 10 do 20 min (w zależności czy mamy wrażliwą cerę czy nie) Maseczka po zaschnięciu zmienia postać na skorupę, ale zmywa się ją bez problemu.Najlepiej robić to okrężnymi ruchami masując przy tym skórę.



Efekt:

Skóra jest wygładzona, oczyszczona, odświeżona i gotowa na przyjęcie kremu, serum, czy olejku.
Wągry stają się mniejsze,a nawet znikają.
Szczerze polecam tą maseczkę. Osobiście byłam zachwycona takim efektem po użyciu dwóch składników, które każdy ma w domu:)
Należy tylko uważać przy cerze suchej i naczynkowej, aby nie stosować ją zbyt często bo troszkę przesusza skórę.


Komentarze

  1. Miałam kiedyś ją zrobić, ale w końcu jakoś zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na chłopaków tez działa ? :D

      Usuń
    2. a chłopacy mają jakąś inną budowę skóry czy co ?

      Usuń
    3. myślę, że na pewno też zadziała:)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie. Ale mam cerę skłonną do przesuszeń, wiec nie wiem czy wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam suchą, myślę, że możesz spróbować, tylko trzymaj mniej tą maseczkę, a potem dobrze nasmaruj czymś buźkę:)

      Usuń
  3. zrobiłam raz taką maskę i najpierw efekt był WOW, ale później skóra szybko stała się szorstka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie trzeba z nią uważać w zależności od rodzaju cery:)

      Usuń
  4. Muszę wypróbować tą domowa maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo cos nowego - bardzo fajny pomysł Ci powiem :) muszę koniecznie spróbowav :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam cery trądzikowej, ale na pewno polecę Twój pomysł siostrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, j amam problem z wągrami, nie cierpię ich robię wszystko żeby się ich pozbyć ale o tym sposobie to nie słyszałam... chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabieram się za nią chyba z tygodnie. Specjalnie zaopatrzyłam się w sodę i jeszcze ani razu jej nie wykorzystałam. W święta wszystko nadrobię :).

    OdpowiedzUsuń
  9. W sam raz, aby przygotować się na wiosnę ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Twoją opinią w 100%. Osobiście stosowałam takie okłady z sody oczyszczonej. Ładnie "wyciągały" wszelkie ropne krostki. Skóra po okładach była uspokojona i zrelaksowana. Maski w proporcji 1:1 nie robiłam, ale pewnie spróbuję :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno skorzystam z Twojej propozycji :) ostatnio moja buzia daje mi same przykre niespodzianki w postaci pryszczy, które ciężko się goją :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety moja skóra mówi jej wielkie NIE. Prawie od razu po nałożeniu skóra zaczęła piec i musiałam ją szybko ściągać. A później było jeszcze gorzej. Twarz miałam całą czerwoną i podrażnioną przez dwa dni. A szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz miec bardzo wrazliwą cere:)

      Usuń
    2. Ja znam ten przepis z dodatkamiem kropli soku z cytryny :)

      Usuń
  13. A ja stosuję od czasu do czasu i jestem z efektów zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest strzał w dziesiątkę:) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam suchą i wrażliwą cerę więc nie będę ryzykować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. boje sie tylko tego przesuszania, bo mam w niektorych miejscach okropnie sucha skore wiec moglabym chyba sobie pogorszyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry patent :) na moją mieszaną skórę powinno być jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem, ale boję się tego wysuszania. Moja cera to po prostu wszystko w jednym... Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że nie próbowałam jeszcze takiej. Trzeba nadrobić to jak najszybciej. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie robiłam sobie takiej maseczki, ale jeśli naprawdę działa to muszę się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubię peeling z sody też w takich proporcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooooo a on tej nie slyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy o tym nie słyszałam. Warto wypróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie używałam takiej maseczki jeszcze :)Może spróbuję? :) Pozdrawiam serdecznie, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypróbowałam ją i dało to jako taki efekt w połączeniu z peelingiem i parówką. Jednak kolejne maseczki już nic nie robiły, więc odpuściłam. Słyszałam o maseczce z aspiryny, która powinna dać podobne efekty. Jeszcze jej nie próbowałam, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj masz przepis na maseczkę z aspiryny http://rajskiespa.blogspot.com/2012/12/domowa-maseczka-do-cery-tustej-z.html

      Usuń
  26. super blog z chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://fashionclub24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. dzisiaj kupiłam sodę i mam zamiar zrobić maseczkę ;) dużo o niej czytałam i w końcu się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sposób wspaniały! Dzisiaj właśnie zastosowałam tę metodę, z wodą mineralną lekko gazowaną chociaż też polecają z wodą gazowaną. 1 łyżeczka sody oczyszczonej i jedna łyżeczka wody lekko bądź całkowicie gazowanej. Trzymamy przez 20 minut. Po zmyciu papki, ważne jest aby nałożyć krem nawilżający, ponieważ skóra jest lekko przesuszona ale za to jedwabiście gładka :). Efekt za pierwszym razem piorunujący ale nie całkowity! także cierpliwości Kochani! Ja wierzę że to idealna metoda. Koniec z kosmetykami które kosztują fortunę, a gówno za przeproszeniem dają! Z problemem borykam się od jakichś 10 lat i wydałam tyle kasy na kosmetyki, leki, że na prawdę mogłabym teraz mieć porządny samochód! Polecam również na noc zamiast kremu to posmarować twarzyczkę sokiem z cytryny- rozjaśniona twarz, pozbywa się wągrów i zwęża pory :) można stosować co noc! Rano porządnie zmyć twarz letnią wodą i nałożyć krem nawilżający:) - metody tej jeszcze nie stosowałam ale moja koleżanka która ma poważny problem z cerą stosuje tę metodę od kilku dni i jestem w SZOKU! Ja jakoś nie mogę się zebrać do sklepu po cytrynę xd he he pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę z tą cytryną:) a jeśli chodzi o maseczkę - racja działa lepiej niż niejeden kosmetyk:)również pozdrawiam:_)

      Usuń
  30. Zrobiłam sobie dzisiaj pierwszy raz tą maskę. Nie wiem czy moja cera jest nie odpowiednia albo coś źle zrobiłam, ale gdy trzymałam maskę na twarzy trochę mnie piekło w okolicy T a po spłukaniu jej miałam czerwone plamy i piekła mnie twarz. Po spłukaniu posmarowałam kremem z rumiankiem i trochę to złagodziło. Może ty wiesz co jest nie tak? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że masz wrażliwą i bardzo delikatną skórę, jeśli taka reakcja się pojawiła musisz z nią uważać. jest to dość mocna maseczka, polecana przede wszystkim dla osób ze skórą tłustą i normalną

      Usuń
  31. Ile razy w tyg. mniej więcej ją robić ? Bo boję się aby nie wysuszyć cery . Jak często ty ją robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że dopiero odpisuje, ale umknął mi gdzieś ten komentarz, raz na dwa-trzy tygodnie przy suchej cerze, częściej się boję:)

      Usuń
  32. A ja proponuję tą sodę zmieszać nie z wodą, a z octem jabłkowym. Ocet taki ma dodatkowo właściwości antybakteryjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym się bała, że to za mocna mieszanka....przecież to kwas....

      Usuń
  33. Szok!!!jestem zachwycona. Efekt zadziwiający, koniec z oczyszczaniem u kosmetyczek. Nigdy po wizycie w salonach urody nie miałam tak czystej buzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. a jak jest z opalaniem po takiej maseczce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że bezpieczniej będzie odczekać ze dwa dni, żeby nie poparzyć delikatnej skóry

      Usuń
  35. Mi sie zrobiła plama po tej maseczce.Nw czemu i nmg wrównac koloru skóry. Poradzisz cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieją różnego rodzaju zabiegi które mogłyby Ci w tym pomóc, polecam odwiedzic kosmetyczkę:)

      Usuń
  36. właśnie zrobiłam sobie tą maseczkę i przeżyłam szok!!! mam o jakieś 70% mniej wągrów na nosie, a myślałam że to już niemożliwe aby się ich pozbyć! niestety na brodzie nie usunęła wągrów, ale nosek jest super oczyszczony! dzięki za opublikowanie tej maseczki!;)

    OdpowiedzUsuń
  37. a można ja stosowac w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  38. nie jestem lekarzem, więc się nie wypowiem na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
  39. a ile trzeba robić te okłady tak by był już efekt i zaskórniaki i wągry znikneły ? tak mniej więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to zależy od cery, jeden zabieg na pewno nie pomoże na całkowite usunięcie zaskórników, ale po miesiącu ten efekt powinien być realny:)

      Usuń
  40. Ja dodam swoje 5 groszy:)otóż wyczytałam gdzieś na jakiejś angielskiej stronce o tej maseczce tyle tylko ze po jej zrobieniu zalecane jest przemyć twarz wodą utlenioną,Nie wiem dlaczego ale sądze ze woda utleniona rozjaśnia przebarwienia i pomaga w pozbyciu sie blizn.Jestem w trakcie robienia tej maseczki więc o rezultacie napisze innym razem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe, boję się tylko, że woda utleniona po tej maseczce może być za mocna i nie wiem jak na to skóra zareaguje:)

      Usuń
  41. Zabieram się za robienie ! <3 Mam nadzieje, że chociaz troszke polepszy stan mojej skóry i zmniejszy wągry :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju efekt odrazu ! SUPER ! a jak czesto mozna ją stosowac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to zależy od cery, jeśli masz suchą i wrażliwą tak jak ja to raz na dwa tygodnie, jak normalną czy tłustą to myślę, że raz na tydzień:)

      Usuń
  43. Robiłam kiedyś taką maseczkę, jednak w moim przypadku lepsze efekty daje maseczka aspirynowa.

    www.fajna-sprawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. czy po zmyciu maseczki moge posmarowac twarz mleczkiem do ciala??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tylko jakimś łagodnym :)

      Usuń
  45. Przed nałożeniem maseczki na całą twarz, proponuje zrobić mały test na skórze aby zobaczyć jak soda zareaguje na naszej buzi. Wystarczy odrobinę papki nałożyć na zewnątrzną stronę dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy kobiety w ciąży mogą stosować taką maseczkę? Proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że nie ma przeciwwskazań:)

      Usuń
  47. Po tej maseczce wyskoczyły mi pryszcze !

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakochałam się w tej maseczce!! Właśnie zrobiłam ją też mojemu bratu, który od zawsze ma problemy z trądzikiem itp. Zastanawiam się czy nie ma przeciwskazań aby atosowac ja na inne części ciała np. Plecy oraz klatka piersiowa ( u mężczyzn)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej byłoby wykonać test i zaaplikować odrobinę na skórze, jeśli nic się nie wydarzy to myślę, że można ją nakładać też tam:)

      Usuń
  49. Cały czas się przymierzam do wypróbowania tej maseczki, ale skoro tyle osób poleca to spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty