Lily Lolo, Flawless Silk Powder, jedwabny puder mineralny na 6!

Przy mojej suchej skórze pudry sypkie raczej się nie sprawdzają, zwłaszcza te typowo matujące: podkreślają załamania i drobne zmarszczki, a suche skórki są jeszcze bardziej uwidocznione. Kiedy, więc dostałam w swoje łapy puder z Lily Lolo średnio wierzyłam, że będzie on dla mnie odpowiedni..... Po kilku tygodniach wreszcie go wypróbowałam  i okazało się, że wszystkie moje obawy były  bezpodstawne. Ten puder kompletnie nie pasuje do moich wcześniejszych przygód z pudrami, może to dlatego, że jest mineralny, a pewnie i też dlatego, że jest to puder jedwabny, który wizualnie pomaga zredukować drobne zmarszczki i skazy.




















OPIS PRODUCENTA:

Delikatny, lekki, rozpraszający światło jedwabisty puder, który pomaga wizualnie zredukować drobne zmarszczki oraz niedoskonałości. Jest on w kolorze różowo - brzoskwiniowym. Podwójnie nagrodzony jedwabisty puder jest wolny od ostrych chemikaliów, nanocząsteczek, parabenów, chlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków, jest bezzapachowy i bez konserwantów. Lekki i perfekcyjnie rozdrobniony jedwabny puder pozwala makijażowi utrzymać się przez długi czas. Jedwabisty puder zapewnia delikatną ostrość makijażu, idealne wykończenie oraz redukcję drobnych zmarszczek i skaz.
100% naturalny, może być używany przez wegetarian i wegan.


MOJA OPINIA:

Puder ten używam na specjalne okazje lub kiedy potrzebuję, aby makijaż mój pozostał przez wiele godzin na swoim miejscu.  Jedno jest pewne, jedwabny puder Lily Lolo nada się na każdy typ cery. Moja sucha, wygląda o wiele bardziej świeżo i naturalnie, kiedy potraktuję ją tym właśnie pyłkiem na wykończenie makijażu. Jest on jakby kropką nad "i", czy wisienką na torcie. 

Zalety:

- przede wszystkim pięknie i bardzo delikatnie rozświetla twarz i optycznie ją odmładza
- utrwala płynny podkład i pozwala pozostać mu dłużej w stanie nienaruszonym
- tak jak podaje producent, redukuje drobne zmarszczki i niedoskonałości ( podejrzewam, że to sprawka odbijających światło miskrokopijnych drobinek)
- produkt ma świetny skład, bez jakiejkolwiek chemii i innych świństw
- rewelacyjna wydajność
- świetnie wykańcza makijaż zarówno dzienny jak i wieczorowy

Minusy:
brak!

+/- istnieje możliwość, że ktoś się przyczepi do ceny około 70 zł za 4,5 g produktu - moim zdaniem nie ma się co przyczepiać, bo produkt ten jest mega wydajny i robi to co nie zrobi żaden tani puder, a skład wegański tylko podkreśla, że jest to dobra inwestycja

Ciekawa jestem co o tym produkcie sądzą posiadaczki cery tłustej, bo opinia ta może się nieco zmienić. Z mojej jednak perspektywy jest to po prostu świetny produkt i już mam chrapkę na inne produkty tej firmy:)

OCENA:
6/6      lepszego sypkiego pudru nigdy nie miałam i to nie jest żadna reklama!

Mam też błyszczyk z Lily Lolo i też go uwielbiam. Jakie macie zdanie o produktach tej firmy?

Komentarze

  1. 4.5 g miki za 70 zł to jest przesada. Na kolorówce 10g można kupić za około 15 zł, ale wtedy już nie mamy tak ładnego opakowanka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kolorówki nie próbowałam, rzeczywiście jest drogi, ale moim zdaniem warto:)

      Usuń
  2. Mam go i zgadzam się w 100% :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda rewelacyjnie na dłoni, piękne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tworzy piękny, delikatny efekt, choć na dłoni uzyłam go nieco więcej by lepiej było widać:)

      Usuń
  4. a ja jeszcze nigdy nie używałam sypkiego pudru ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypkie pudry są bardzo wydajne więc zakup tego na pewno był dobrą inwestycją :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż odnośnie ceny to najzwyczajniej trzeba za jakoś płacić i tyle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi przepięknie wyglądać na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie bardzo:) Aktualnie mam już drugie opakowanie pudru bambusowego z jedwabiem i też się świetnie sprawdza, ale jak go wykończę chętnie wypróbuję propozycję LL:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam podobny puder z manhattanu, ale matujący, bo z roświetlającym przy mojej cerze, świeciłabym się jak bombka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie potrzebuję rozświetlenia, bo skóra mi się nie świeci:)

      Usuń
  10. Kuszące - ale fakt drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się takie wykończenie pudru, zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie chyba się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie się na skórze prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty