Żukowy lakier Essence, czyli nr 147 "Miss universe"

Ciemne lakiery nie są moim sprzymierzeńcem, a to dlatego, że przy nieidealnym malowaniu pazurków, od razu widać gdzie są niedociągnięcia, a ja nie umiem malować ich idealnie, więc efekt nie jest taki jaki bym chciała. Jak tu jednak się powstrzymać i nie sprawdzić jak wygląda na paznokciach opalizujący granat ? - ja uwielbiam takie kolory.
Jednak piękny  "żukowy" lakier przypłacony jest jego słabą intensywnością. Musiałam nałożyć, aż cztery warstwy, żeby zakrył całkowicie płytkę paznokcia i prezentował się tak:














                        



Cztery warstwy to nie dwie warstwy, więc lakier przez to szybko odpryskuje. Już tego samego dnia, w którym malowałam paznokcie zaczął mi delikatnie odpryskiwać na końcówkach. Kolor jest uroczy, ale jakość lakieru niestety wątpliwa. Bardzo lubię lakiery Essence, ale matowe, metalik okazał się być bardzo nietrwały i słabo napigmentowany. 

Z pewnością będę go jeszcze używać na jakieś specjalne okazje,imprezy czy jednorazowe wyjścia, ale do użytku codziennego go nie polecam. Dziękuję Osobie, od której go dostałam, bo dla takiego koloru nawet jego jakość mu wybaczę:)

Komentarze

  1. Mam ten lakier i podoba mi się ale ma jeden minus słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nie dla mnie, ale efekt ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i uwielbiam, tylko wlasnie ta trwalosc, ehh... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. w porządku jest;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier świetnie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor nie mój ale wygląda na prawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt cztery warstwy to dość dużo ale kolor mi osobiście bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam go zachwycona kolorem jak Ty, ale jak widać nie było warto.. Dobrze, że chociaż akurat promocja na niego była ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny! chyba bym mu wybaczyła te 4 warstwy ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że tak mało intensywny, bo kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bardzo lubiłam lakiery Essence, ale chyba byłam nieco zaślepiona i nie znałam jeszcze innych marek w podobnej randze cenowej. Moim zdaniem lakiery Wibo czy Lovely są o wiele lepsze :) No i moje Essence szybko gęstniały, robiły bąbelki powietrza przy malowaniu... Trwałość taka sobie...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, szkoda tylko, że nietrwały :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na co dzień niekoniecznie, ale od święta jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor świetny!
    Ale cztery warstwy, w dodatku przy ciemnym odcieniu, to stanowczo za dużo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest świetny. Zresztą jak dla mnie lakiery Essie są wszystkie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehee ja poległam chyba na trzeciej warstwie.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor.Essie mają super krycie!

    OdpowiedzUsuń
  18. trafił w mój gust! świetnie się prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty