Sylveco, tymiankowy żel do mycia twarzy

Raz na jakiś czas robię sobie przerwę od mycia twarzy mydłem Aleppo i sięgam po coś innego. Tym razem jest to tymiankowy żel do mycia twarzy z firmy Sylveco. Nie żeby Aleppo było złe, czasem potrzebuję trochę odmiany i wtedy sięgam po coś innego, a potem znowu wracam do mydła Aleppo.
Jak sprawdził się nasz rodzimy produkt, który jest hypoalergiczny i ma naturalny skład?









SKŁAD:




OPIS PRODUCENTA:

Głównymi składnikami olejku tymiankowego są tymol i karwakrol. Posiada on bardzo silne właściwości przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze. Hamuje rozwój bakterii chorobotwórczych (m.in. Staphylococcus aureus i Propioniobacterium acnes, które odpowiadają za rozwój zmian trądzikowych). Łagodzi stany zapalne, działa na skórę oczyszczająco i tonizująco. 
Hypoalergiczny, oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem jabłkowym o aktywnym działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy jego komórek. Żel został wzbogacony olejkiem i ekstraktem z tymianku, które posiadają właściwości przeciwzapalne i kojące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, zdrową skórę o równomiernym kolorycie. 



MOJA OPINIA:

Moją opinię zacznę od zapachu, który jest ziołowy i na początku niezbyt podobał się moim nozdrzom. Po jakimś czasie całkowicie się do niego przyzwyczaiłam i teraz mogę powiedzieć, że ten żel pachnie:) Zapach jest bardzo orzeźwiający i dość intensywny, tymiankowo-ziołowy. 

Buteleczka z pompką o pojemności 150ml zawiera w sobie żółtawo-brązowy żel, który nie jest zbyt gęsty.
By dokładnie oczyścić buzię potrzebuję użyć dwie porcje (pompki) tego żelu, gdyż jedna niestety nie jest w stanie dokładnie doczyścić moją twarz. Co do samego działania jestem bardzo na tak! Żel dobrze oczyszcza moją buzię z wszelkich zanieczyszczeń, działa kojąco i wygładzająco. Zauważyłam, że rzeczywiście lekko rozjaśnia twarz i nie przesusza jej przy tym, a to dla mnie duży plus.
Konsystencja tego produktu jest dość rzadka i dwukrotne dozowanie żelu sprawia, że w moim przypadku jest średnio wydajny. Dodam jeszcze, że praktycznie w ogóle  się nie pieni, ale mi to nie przeszkadza, liczy się to, że ma świetny skład.

Podsumowując, tymiankowy żel do twarzy spisał się u mnie bardzo dobrze i gdyby nie to, że ma średnią wydajność i potrzebuję zużyć dwie porcje żelu, aby dokładnie oczyścić twarz  stałby się moim HIT-em. Tak czy inaczej bardzo lubię ten produkt i na pewno jeszcze po niego sięgnę.

OCENA:

5/6

Komentarze

  1. ja raczej nie przepadam z takimi zapachami i chyba bym się nie przyzwyczaiła do niego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta marka. Kiedyś dorwę ją w aptece :)
    Szkoda, ze jest rzadki, a przez to pewnie mało wydajny..
    Pozdrawiam, strudelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylveco mnie od dawna ciekawi, może skuszę się na jakiś żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na nią już od dawna :/ ale jakoś umyka mi ciągle. Jeszcze nic nie miałam okazji używać z tej firmy. Żel wydaje się być fajny. Ja ostatnio jednak zaczęłam robić demakijaż olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale mnie bardzo ciekawią jej produkty. Jak dla mnie zapach tego żelu byłby mało znośny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy produkt z tej marki jaki wpadł mi w ręce się u mnie sprawdził więc pewnie i po to myjadło prędzej czy później sięgnę :) Co do konsystencji i wydajności mam podobne odczucia wobec żelu GoCranberry który używam na chwilę obecną - idzie jak woda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie, wszystko ci miałam z tej firmy było dobre, albo bardzo dobre:)

      Usuń
  7. ja mam na razie jego brata rumiankowego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z pewnością go wypróbuje, już od jakiegoś czasu jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi jakoś z Sylveco nie po drodze, nie to, że nie chciałabym spróbować, ale nie składa się no! jak już się wybrałam na zakupy to wykupili mi żel i wróciłam z flaszką wody różanej hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić z ich firmy pomadki, zwłaszcza peelingującą, kremy do twarzy i tonik hibiskusowy:)

      Usuń
  10. A mnie to kusi, bo wygląda naturalnie i zdrowo, może kiedyś po nie sięgnę :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu coś wypróbowac z tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze nic z sylveco i nie ukrywam bardzo ciekawi mnie ta firma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warta uwagi, zwłaszcza, że Polska, naturalne składy i w przystępnej cenie!

      Usuń
  13. uwielbiam kosmetyki z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że jego wydajność jest słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zapach tymianku, dla mnie mógłby być ok. W dodatku skoro fajnie działa to... mam na niego ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że polubiłabyś się z tym naturalnym produktem:)

      Usuń
  16. używam obecnie tego żelu i jestem z niego zadowolona, ale ten zapach nie do końca mnie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam wersję z rumiankiem ale jeszcze ta mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam niedawno Sylveco u mnie w sklepie zielarskim i na pewno jakaś wersje tego żelu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach tymianku jest specyficzny, ale mi osobiście odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na bardzo fajny, gdy tylko wykończe swój żel to zaopatrze się w ten, może się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle dobrego się o nim naczytałam, że czas go kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę że go wypróbuję bo lubię kosmetyki sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi właśnie się kończy fioletowy żel z L'Oreal ;) i powiem Ci, że był naprawdę bardzo dobry, ale teraz zamierzam i tak zmienić, bo właśnie nudzi mi się cały czas 1 produkt :) może z tym mydłem aleppo spróbuję. Szczerze nie pamiętam kiedy ostatnio używałam mydła do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba go nie znam:/ a z mydłem aleppo to spróbuj bo efekty są wielkie, tylko jak przyzwyczaiłaś się do pachnących żeli np. Loreal, to aleppo może cię przestraszyć, bo nie pachnie zbyt ładnie, słabo się pieni i w ogóle jest całkiem inne. ale jak zauważysz pierwsze efekty działania to go i tak pokochasz:)

      Usuń
  24. Ja miałam całą serię kosmetyków Sylveco i bardzo się z nimi polubiłam, chociaż początki były różne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to żałuj, bo jest kilka perełek z Sylveco:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty