Equilibra, arganowy szampon i maska do włosów

Przez ostatnie tygodnie testowałam arganowy szampon i maskę do włosów z firmy Equilibra. To już moje kolejne produkty do włosów z tej firmy, które stosuję. Jak za pewne wiecie, jeśli odwiedzacie czasem ten blog, wszystko co trafiło w moje ręce z Equilibry,  sprawdzało mi się co najmniej dobrze. Tym razem, także nie było zaskoczenia.



 


ARGANOWY SZAMPON OCHRONNY


SKŁAD:

Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


MOJA OPINIA:

Szampon jak i maska Equilibra to produkty w 98% pochodzenia roślinnego. Z doświadczenia wiem, że szampony naturalne, które są dość łagodne nie zawsze dokładnie oczyszczają włosy i skórę głowy. Takie produkty nie zawsze, też  obficie się pienią i choć nie uważam tego za żadną wadę, mycie głowy z pianą jest dla mnie o wiele przyjemniejsze. Na szczęście szampon Equilibra spełnia te warunki, bo doskonale oczyszczają skórę głowy oraz włosy tworząc przy tym niemałą pianę.
Arganowy szampon Equlibra ma za zadanie chronić, odżywiać, koić i wzmacniać nasze włosy, jednocześnie oczyszczając je bez efektu zmatowienia. Po umyciu  skóra głowy jak i włosy są dobrze oczyszczone, nie tracąc przy tym blasku, miękkości i wygładzenia. Tak jak wszystkie inne szampony Equilibra, tak i ten, nie ma w swoim składzie żadnych silnych detergentów, alergentów itp. Jest za to łagodny, ale skuteczny. Ja osobiście bardzo go polubiłam.
Cena szamponu to ok 15-20zł za 250 ml

OCENA:

5/6


ARGANOWA MASKA OCHRONNA




SKŁAD:

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamnate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


MOJA OPINIA:

W moim przypadku sam szampon na włosach dużo nie zdziała (jak skuteczny by nie był), zawsze po nim muszę nałożyć na włosy odżywkę czy maskę. W duecie do szamponu towarzyszy mi maska, z tej samej serii, która przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych, a więc moich:)
Mam włosy suche na końcach i przetłuszczające się u nasady, także  nie łatwo je zadowolić. Okazuje się, że arganowa maska świetnie sobie z nimi radzi. Co najważniejsze bardzo dobrze odżywia i nawilża włosy, sprawiając, że po wysuszenia stają się lśniące, "lejące" i miękkie w dotyku, z drugiej strony nie przyśpieszając ich przetłuszczenia .
Maskę wystarczy trzymać na włosach przez 5 minut. Produkt jest dość wydajny, a jego cena to ok 25 zł za 200 ml.


OCENA:

5/6


Jest to kolejna świetna seria produktów "wypuszczona" przez Equlibrę. Moim zdaniem seria arganowa wyróżnia się tym od pozostałych, że odżywia i nawilża włosy jeszcze bardziej  co powoduje, że jeszcze mocniej lśnią i wyglądają na zdrowsze.



Komentarze

Popularne posty