AUBE, pielęgnacja przeciwzmarszczkowa

Od jakiegoś czasu stosuję do twarzy produkty Aube z linii Pro Collagen+ Synthesis. Jest to linia produktów o działaniu regenerująco-nawilżającym,  która ma za zadanie skutecznie walczyć z oznakami upływającego czasu na naszej skórze. W skład mojego zestawu wchodzi: krem na dzień, serum na noc, serum pod oczy oraz wypełniacz zmarszczek. Poniżej, postaram się  Wam opisać działanie tych produktów.






KREM NA DZIEŃ WZMACNIAJĄCY STRUKTURĘ SKÓRY Z WIDOCZNYMI ZMARSZCZKAMI





OPIS PRODUCENTA:

Zaawansowana technologia oparta na naturalnych molekułach HRGP i ekstrakcie z nieśmiertelnika umożliwia rekonstrukcję włókien kolagenowych i poprawia gęstość macierzy zewnątrzkomórkowej. Dodatkowo, zawartość filtrów UV zabezpiecza przed fotostarzeniem.
  • Molekuły HRGP – wspomagają naturalną syntezę kolagenu.
  • Ekstrakt z nieśmiertelnika – wpływa pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczowa rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych.
  • Kompleks ProCollagen+ – łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
  • Filtry UV – ochraniają skórę przed szkodliwym działaniem światła słonecznego.

MOJA OPINIA:

Opakowanie tego produktu, robi wrażenie. Jest ono jak dla mnie "kosmiczne", ponieważ przypomina  mi spodek. Sam produkt jest dość gęsty i treściwy, łatwo się rozprowadza na twarzy, nie pozostawiając na niej żadnego "filmu", co jest dla mnie dużym plusem. Świetnie sprawdza się, także pod makijaż, gdyż szybko się wchłania i nie powoduje rolowania czy ścierania się podkładu. Działanie kremu jest bardzo poprawne. Oczywiście zmarszczki "cudownie" nie zniknęły, ale krem sprawił, że skóra po aplikacji była dobrze nawilżona, gładsza w dotyku i wyglądała na bardziej promienną.
Na plus zaliczam też zapach produktu, który jest delikatny i przyjemny dla nosa. Jak dla mnie to bardzo fajny kosmetyk, który dobrze działa.



SERUM NA NOC WZMACNIAJĄCE STRUKTURĘ SKÓRY




OPIS PRODUCENTA:

Serum na noc AUBE® z kompleksem ProCollagen+ pomaga zredukować oznaki zwiotczenia skóry i wpływa na poprawę konturu twarzy. Silnie skoncentrowana formuła zawiera zestaw substancji aktywnych, dobranych tak, by zapewnić skórze dojrzałej kompleksowe wsparcie w przeciwdziałaniu procesom starzenia. Do stosowania na noc 2-3 razy w tygodniu.
  • Molekuły HRGP – wspomagają naturalną syntezę kolagenu.
  • Ekstrakt z nieśmiertelnika – wpływa pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczowa rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych.
  • Kompleks ProCollagen+ – łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
  • Olej arganowy – wzmacnia skórę, silnie regeneruje, łagodzi objawy trądziku, nawilża i chroni przed działaniem słońca i wiatru.
  • Extract z nieśmiertelnika – nawilża, regeneruje, obkurcza naczynia krwionośne, zapobiega opuchnięciom, wzmacnia.

MOJA OPINIA:

Bardzo polubiłam się z tym serum, które w konsystencji przypomina mi bardziej krem. Większość tego typu produktów, które używałam miało dość lejącą konsystencję, ten zaś jest średnio gęsty. Jest to kolejny kosmetyk Aube w bardzo fajnym, higienicznym opakowaniu z pompką. 
To serum  rzeczywiście robi na mojej skórze "dobrą robotę". Przede wszystkim bardzo fajnie nawilża i odżywia, tak, że po nim nie musiałam na noc stosować żadnego innego preparatu. Działanie produktu zauważyłam zaraz po jego nałożeniu. Skóra wyglądała na wypoczętą i odprężoną, a także dobrze nawilżoną. Producent zaleca, aby stosować to serum 2-3 razy w tygodniu i tak robiłam. Aplikowałam je zamiennie z olejami lub kremem różanym. Produkt jest dość treściwy, ale nie tłusty i tak samo, jak krem, o którym wspomniałam wyżej nie pozostawia na skórze żadnego filmu. Serum szybko się wchłania, nie ma więc obawy, że wetrzemy je w poduszkę;) Polecam.



REWITALIZUJĄCE SERUM POD OCZY 




OPIS PRODUCENTA:

Rewitalizujące serum pod oczy AUBE® pomaga utrzymać właściwą teksturę skóry oraz wymodelować kontur oka. Kompleks ProCollagen+ skutecznie chroni cienką i delikatną skórę wokół oczu przed utratą grubości i elastyczności. Zawartość składników o silnym działaniu antyoksydacyjnym zapobiega szkodliwemu działaniu wolnych rodników.
Włókna kolagenowe to podstawowy budulec tkanki łącznej. Efektem obniżenia poziomu kolagenu są zmarszczki, utrata właściwego owalu twarzy i zwiotczenie skóry. Najnowsze badania naukowe dowodzą, że molekuły HRGP wspomagają naturalną syntezę kolagenu. Oligosacharydy z kwiatów nieśmiertelnika wpływają pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczową rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych. Kompleks ProCollagen+, łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.

MOJA OPINIA:
Ten produkt staram się aplikować pod oczy regularnie, czyli zawsze rano i wieczorem. Od kremów pod oczy oczekuję, aby dobrze nawilżyły, odżywiły skórę i sprawiły, aby okolica oka wydała się jędrna, gładka i wypoczęta, a to serum właśnie to robi. Nie wiem, czy też macie pod oczami "ściągniętą" skórę, ale ja taką mam zwłaszcza z rana i po jej umyciu. Serum świetnie radzi sobie i z tym problemem. Przy dłuższym stosowaniu okolice oka wyglądają u mnie po prostu ładniej, młodziej i promienniej, a skóra jest bardziej sprężysta i gładka. Serum pod oczy jest dość treściwe, ale ja  i tak używam go pod makijaż i nie zauważyłam by robił mu "krzywdę". 


WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK MIMICZNYCH



OPIS PRODUCENTA:
Wypełniacz zmarszczek mimicznych AUBE® łączy technologię ProCollagen+, która intensywnie stymuluje syntezę kolagenu w komórkach skóry właściwej, z ekstraktem z lawendy francuskiej, wzmacniającym spójność komórek i zwiększającym grubość naskórka. Aplikowany punktowo wypełnia i wygładza bruzdy oraz zmarszczki i sprawia, że skóra odzyskuje młody wygląd.

MOJA OPINIA:
Na sam koniec zostawiłam ciekawy kosmetyk w dość intrygującym opakowaniu, czyli wypełniacz zmarszczek w strzykawce:) Nie jest to oczywiście prawdziwa strzykawka, ale opakowanie bardzo ją przypomina, podobnie też wygląda dozowanie produktu. Wypełniacz zmarszczek jest jakby bardzo intensywnym serum, które należy aplikować w najbardziej strategiczne punkty na twarzy. Ja stosuję go na czoło, pod oczy i na bruzdy nosowo-wargowe, gdzie mam zawsze problem z suchą skórą, która powoduje odcięcie się specyficznej linii.  Wypełniacz idealnie odżywia te okolice i już po kilku użyciach widać sporą różnicę. Zmarszczki cudownie się spłycają. Podejrzewam, że produkt trochę je  spłyca, trochę wypełnia, ale najważniejsze, że działa. Wypełniacz świetnie sprawdza się pod makijaż, szybko się wchłania i znika ze skóry, nie zostawiając na niej żadnej powłoczki. Aplikacja jest bardzo przyjemna i szybka. Szczerze polecam to cudo:)

Biorąc pod uwagę całą serię Synthesis marki Aube, śmiało mogę stwierdzić, że polubiłam te kosmetyki. Moi ulubieńcy to oczywiście wypełniacz zmarszczek ;) i serum do twarzy , ale tak naprawdę i krem i serum pod oczy, także bardzo dobrze mi się sprawdza. Produkty testuję już dłuższy czas, także wiem , że naprawdę działają, nie powodując przy tym żadnych podrażnień czy zapychania porów, ani innych negatywnych skutków. Z miłą chęcią polecam Wam te produkty, a nabyć je możecie np. w sklepach Rossmann.
Ciekawa jestem czy słyszeliście o tej marce i który kosmetyk najbardziej Was zaciekawił?

MOJA OCENA:
5/6

Komentarze

  1. Piękne opakowania a jak na zmarszczki to biorę:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. znam bordową serię i mi przypasowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam czerwoną serię i jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypełniacz swoim opakowaniem robi wrażenie :D
    Zaciekawiła mnie ta serio, chętnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zachęcona do przetestowania tej serii. Szczególnie interesuje mnie to rewitalizujące serum pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty