Paleta Kobo, My Favourite Colors by Daniel Sobieśniewski

Od niedawna jestem posiadaczką palety cieni, która zrobiła w sieci niemałe zamieszanie. Mowa tu o palecie cieni firmy Kobo My Favourite Colors z limitowanej edycji, która została stworzona we współpracy ze znanym wizażystą Danielem Sobieśniewskim. Przyglądając się tej palecie na zdjęciach zamieszczonych w Internecie, stwierdziłam, że jej kolory nie są dla mnie. Jednak, gdy ujrzałam ją na żywo, zmieniłam zdanie.
Jak oceniam tą paletę?










MOJA OPINIA:

Opakowanie palety jest lekkie, nieduże i tekturowe, co może być troszkę problematyczne, ponieważ ciężko ją doczyścić z ewentualnych zabrudzeń, ale z drugiej strony dzięki tekturze nie jest ciężkie.W środku znajduje się dziewięć wkładów z cieniami, które z łatwością możemy kiedyś wymienić, ponieważ przyczepione są do palety za pomocą magnesu. Paleta Kobo My Favourite Colors zamykana jest, także na magnes, co uważam, za duży plus.

Przejdźmy do cieni. Piękne, ciepłe odcienie ( plus czarny)  mają wykończenie matowe,metaliczne, ale znalazła się i satyna. Cienie są kremowe - dzięki temu świetnie się rozcierają, dobrze napigmentowane, i łatwo możemy je zblendować. Nałożone na powiekę nie blakną, nie tworzą plam  i nie rolują się. Przy aplikacji delikatnie się osypują.
Kolorystyka cieni może nie jest dla mnie codzienna, ale na większe wyjścia czy niecodzienne okazje jak najbardziej! 

Cena palety to 59,99 zł i uważam, że nie jest to dużo za tak dobre jakościowo cienie, a sama paleta może posłużyć nam na dłużej, bo wkłady możemy wyjmować i wymieniać na kolejne.

Jeśli szukacie, modnej w tym sezonie ciepłej palety cieni, ta wydaje się być całkiem dobrą opcją. Macie tą paletę, a może chcecie ją mieć?

OCENA:

5/6


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty