Inspiracje - nowoczesna toaletka

Nie wiem czy też odczuwacie potrzebę posiadania pięknej toaletki, gdzie schowacie wszystkie wasze skarby kosmetyczne, na wierzchu dumnie będą się prężyć piękne i kolorowe flakony z perfumami, a ilość małych półeczek, przegrudek i szufladek sprytnie schowana gdzieś w środku - będzie nas przyprawiać o zawrót głowy...Domyślam się, że tak... i dlatego dziś chcę wam pokazać parę ciekawych nowoczesnych toaletek, które wpadły mi w oko...






Toaletka ze sklepu Tchibo:



Toaletka również z Tchibo:


Toaletka Ikea:




Kolejna toaletka  Ikei:



Inne ujęcie Ikea Malm:


toaletka vintagetoaletka biało-niebieska




Mini toaletka:

Toaletka Smythson

Fajny pomysł na wykonanie samemu toaletki :




Wpadło wam coś w oko?



Komentarze

  1. Przepiękne toaletki... Ja postawiłam na dość prosty design, a do tego dodatki ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. toaletka nr 1 jest cudowna ale nie pasowałabym do mojego wystroju ja mam toaletkę w kolorze wenge jak i wszystkie meble

    OdpowiedzUsuń
  3. Toaletka z Ikei jest mega :) zapraszam do siebie http://testuje-z-rodzina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. marze o toaletce bobmbowe z tchiba taka żeby wszystko zmieściła

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o niej ♥ Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić to marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo podoba się toaletka z Ikei ;) Ale na pewno nie kolor biały;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prawie wszystkie mi się podobają :) lubię zarówno te proste jak i te bardziej na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne :) Najbardziej w ostatnim czasie kusi mnie ta z Tchibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile perełek <3 Taka barokowa toaletka to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie śliczne ;) Pierwsza chyba najładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO marzy mi się toaletka:) Nie wszystkie na zdjęciach są nowoczesne, część z nich jest stylizowana i taka właśnie chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie boskie ale ze względu na pojemność wybrałabym 4 aby mi się w niej kosmetyki pomieściły;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubolewam, że nie mam miejsca na toaletkę :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zrobiłam toaletkę z małego biurka z Ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są piękne i nie umiałabym się zdecydować, którą wybrać. Pewnie zależałoby to od wystroju mojego gniazdka, którego nie doczekam się nigdy w życiu, ale to tylko taka mała dygresyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza jest cudowna !! <3
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam ;)
    http://kalapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja w życu nie chciałabym , żeby moje kosmetyczne zabawki zajmowały tyle miejsca. to głupota i próżność. mimo, że uwielbiam dobre kosmetyki, to zajmują one miejsce w do tego przeznaczonym kuferku. jak będa mi się z niego wywalać, albo nie mieścić, to znaczy , że przesadzam z ich ilością. wolałabym przeznaczyć to miejsce na książki.

    OdpowiedzUsuń
  18. 9 zdjęcie *.* szuka po portalach ale ciężko znaleźć tanią i ładną :(

    OdpowiedzUsuń
  19. witam bardzo mnie interesuje druga toaletka od góry gdzie można dostać taką w Polsce?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty