Moja Wishlista - jesień 2017

Dużymi krokami zbliża się jesień, a wraz z nią zakupy. Nie wiem jak u Was, ale u mnie największe zakupy kosmetyczno-ubraniowe wypadają wiosną i jesienią. Chciałam się z Wami podzielić tym na co mam ochotę tej jesieni.. Może znajdują się tu i wasze chciejstwa?




1. Zoeva Cocoa Blend- paletka wobec, której nie mogłam przejść obojętnie. Piękne, cieple kolory, świetna jakość, paletka na pewno będzie moja:)

2. Czarna torebka - standardowy u mnie zakup na tą porę roku, tym razem chcę taką w rozmiarze midi.

3. Szczotka Tangel Angel - podobno jest lepsza niż Tangle Teezer, muszę to sprawdzić.

4. Golden Rose Lip Marker - nie wiem dlaczego dopiero teraz dowiedziałam się o istnieniu tych markerów. Z tego co, wiem są bardzo trwałe. Z chęcią sprawdzę odcienie: 101, 102 i 105

5. Szary, pleciony pled - taki pled z pewnością sprawdzi się na mojej kanapie w jesienne, zimne i ponure wieczory

6. Czarne botki - czarne botki na niskim obcasie to mój zakup konieczny. Znacie jakieś warte uwagi sklepy internetowe z butami?

7. Srebrne kolczyki - te srebrne skrzydła bardzo mi się spodobały

8.Lakiery hybrydowe Neonail - w mojej kolekcji lakierów przeważają lakiery Semilac, mam ochotę sprawdzić te z Neonail. Moją uwagę przykuły te z kolekcji "Warming memories"

Tym razem Wishlista wyszła mi całkiem skromna. Ciekawa jestem czy wy jesteście bardziej wymagające i chciejące :)? Czy coś z mojej listy wpadło Wam w oko lub jest n waszej chciejliście? 

Komentarze

Popularne posty