Astor Eye Artist Shadow Palette

Cienie Astor Eye Artist 615 Smokey Purple  kupiłam zachęcona 40% zniżką jakiś czas temu w Rossmannie.
Ponieważ potrzebowałam mini paletki w odcieniach fioletu (mam brązowe oczy, więc kolor fioletowy pasuje jak najbardziej) skusiłam się właśnie na te.

Uważam, że cienie ogólnie nie są złe, jednak mnie nie zachwyciły.
Kolorystyka według mnie jest bardzo ładna w opakowaniu, w rzeczywistości po pomalowaniu powiek kolor 1,2,3 z kolei wyglądają bardzo podobnie i się zlewają. Uważam, że da się nimi wykonać ładny makijaż używając 2-3 cieni z tej paletki najbardziej ze sobą skrajnych, inaczej makijaż jest po prostu nijaki. Co więcej cienie są bardzo błyszczące i używam ich tylko do makijażu wieczorowego.
Co do trwałości przy mojej suchej skórze cienie trzymają się naprawdę sporo, ok 5-6 godzin, choć producent podaje aż 10. Jeśli chodzi o konsystencje nie są złe, jednak troszkę się sypią przy aplikacji.

Jeśli chodzi o napigmentowanie cieni myślę, że jest ok, oto zdjęcie:
A dalej zdjęcie całej paletki:

Podsumowując paletka jak na swoją normalną cenę ok 30 zł  nie spełnia do końca moich wymagań.
Nie jest znowu też najgorsza, jednak w tej cenie znajdziemy dużo lepsze cienie.
Jaka jest wasza opinia?

Komentarze

Popularne posty