Delia Silicon Base - Wygładzająco- rozświetlająca baza pod makijaż

Będę szczera - w przypadku tej bazy jakość równa się cena. Baza jest bardzo tania, a jakość też nie najlepsza.
Bazy pod makijaż nie stosuję codziennie, jednak od tzw. " święta" zdarza mi się ją użyć. Miałam już kilka kosmetyków z tego gatunku, jednak ta w moich obserwacjach wychodzi najgorzej.
Co prawda, za taką cenę nie spodziewałam się rewelacji i się nie pomyliłam bo rewelacji nie ma...
Cena produktu ok. 12-15zł

OPIS PRODUCENTA:


Rozświetlająca baza przedłużająca trwałość makijażu sprawia, że skóra staje się idealnie gładka, a fluid i puder aplikuje się równomiernie na całej twarzy. Drobne zmarszczki i niedoskonałości cery stają się mniej widoczne i optycznie wygładzone.

Składniki aktywne
formuła Stay-on Make-up Effectzapewnia skórze trwały makijaż miękkość,
oraz matowy i naturalny wygląd,
kwas hialuronowy gwarantuje optymalny poziom nawilżenia głębokich warstw skóry.

Rezultat
Aksamitnie gładka skóra, trwały i i pięknie rozświetlony makijaż przez cały dzień.

MOJA OPINIA:

Baza Delii w moim przypadku przynosi tylko jeden efekt: skóra jest troszkę gładsza, ale nie już tak gładka jak np przy bazie Loreal. Opakowanie nie jest złe, zawiera pompkę, jednak konsystencja przypomina raczej krem niż bazę... Produkt szybko się wchłania, w moim przypadku tak, że po 30 min. nie widać, że ją stosowałam.
Zapach też mi się nie podoba, na szczęście szybko znika.
Ogólnie nie polecam.

OCENA:
2/5

Zastanawiam się tylko czy to ja takie mam spostrzeżenia czy wy także?




Komentarze

  1. też ją mam i nie jestem zadowolona, trwałość przedłuża max o 1 h, na pewno nie daje super efektu przez cały dzień

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty