Zakupy internetowe za grosze po raz kolejny...

Ostatnio zakupiłam parę rzeczy internetowo. Takie małe, niedrogie zakupy. Niektóre produkty kupiłam zadziwiająco tanio.... Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować.


Co kupiłam:
- chusteczki do demakijażu za 1,5 zł.  opakowanie
- rozjaśniająca przebarwienia pianka do mycia twarzy Loreal 4,99
- balsam do ust Einstein Lip Therapy 2,5 zł. (słyszałam wiele pochlebnych opinii o nim)
- mydełko naturalne pomarańcza z kurkumą firmy Botanique 6,96
- woda różana (pachnie cudnie)  4,99
-róż, cień, błyszczyk 3 w 1 Sally Hansen 3,18 zł ( kolor niestety nie przypadł mi do gustu....)
-cień Dazzle Me w kolorze złotym za 1,99
- separatorki żelowe za 1,5 zł.

I jak tu nie kupować on-line?? jak za cenę tych wszystkich rzeczy w drogerii kupimy jeden produkt....
Niby nic specjalnego, ale może znajdę wśród tych kosmetyków jakąś perełkę :)
W końcu za taką cenę można je wypróbować.

Jestem ciekawa czy miałyście coś z tych kosmetyków ? Czy też kupujecie na aukcjach internetowych kosmetyki mało u nas znane i nie drogie?

Komentarze

  1. Nie znam, ale ceny zachęcają :) też bardzo lubię kupować kosmetyki on - line ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no jak z kosmosu, moje poprzednie zakupy ma allegro były bardzo udane, te mam nadzieje też:)

      Usuń
    2. super ceny, tylko trzeba dobrze trafic na w miare tanią przesyłkę...

      Usuń
  3. Nie znam tych kosmetyków. Trochę boję się kupować kosmetyki w sieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście czasem można trafić na buble, ale ja kupuję zazwyczaj u tych samych dwóch osób, więc raczej wszystko jest ok:)

      Usuń
  4. Kupowałaś w jakiejś drogerii czy allegro?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pochwal się gdzie je kupilas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, gdzie ty znajdujesz takie okazje???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj tak jak wyżej pisałam na allegro:)

      Usuń
  7. wodę różaną znam. Ostatnio sama się zastanawiałam nad niektórymi kosmetykami, które widzę u Ciebie, więc czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jak oceniasz tą wodę??

      Usuń
  8. Ceny rzeczywiście zadziwiająco niskie, mam ochotę na wodę różaną oraz mydełko naturalne, Loreal do mycia twarzy też kuszący, czekam więc na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. recenzje się pojawią niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z nich nie miałam ale ceny bardzo atrakcyjne

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamówiłam sobie wodę różaną Dabur i też jest świetna ;) ceny rzeczywiście są zachęcające ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wodzie różanej czytałam mnóstwo pozytywnych opini:)

      Usuń
  12. Jak się zamawia dużo rzeczy to zakupy internetowe są bardzo opłacalne ;) Oczywiście - zależy gdzie się kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wyszło bardzo tanio, pomimo przesyłki:)

      Usuń
  13. Zaskakująco niskie ceny. A jak z datami ważności tych produktów?

    OdpowiedzUsuń
  14. I to wszystko z allegro? Również dołączam się do pytania o datę ważności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o ważność to jest ok, najkrótszą datę ma ta pianka do 07.2013, ale reszta ma do 2014- 2015 :)

      Usuń
  15. niezła taniocha...rzeczywiście suer okazja i jeśli z datami wszystko ok to nic tylko kupowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie daty ok, podróby to raczej nie są:)

      Usuń
  16. Faktycznie taniutkie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne produkty za niska cene.rowniez kupuje w sieci

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy :) Nic tak nie cieszy jak nowe kosmetyki i do tego w promocyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często można coś fajnego i niedrogiego wyszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pianka loreal mnie zaciekawila :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabyś polecić zaufanego sprzedawcę?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty