Verona, Spa & Wellness, Magnolia i Kashmere, maseczka oczyszczająca z minerałami 4D

Maseczkę zamówiłam jakiś czas temu na allegro za 5,99. Zachęcona ładnym opakowaniem i obietnicami producenta od razu skusiłam się na ten  produkt, jeszcze za tak niskie pieniądze...
Słowa na opakowaniu: szara glinka, ekstrakt z zielonej herbaty, wyciąg z magnolii i proteiny kaszmiru skutecznie podziałały na moją wyobraźnię .....




OPIS PRODUCENTA:


VERONA, Mineralna maseczka oczyszczająca 4D do twarzy z serii Spa&Wellness. Maseczka zapewnia profesjonalną kurację z efektem lasera jak z salonu SPA. Wspaniale działa na skórę, oczyszczając ją oraz regenerując. Skóra poddana jest głębokiej pielęgnacji, staje się odżywiona i naturalnie piękna.

 Swoje działanie zawdzięcza zawartości specjalnych składników. Szara glinka bogata w minerały i mikroelementy dogłębnie oczyszcza, redukuje wydzielanie sebum, a przy tym regeneruje komórki naskórka. Ekstrakt z zielonej herbaty wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe, przeciwrodnikowe i antyoksydacyjne. Natomiast wyciąg z magnolii posiada właściwości relaksacyjne, rozluźniające i przeciwstresowe. Dzięki zawartości protein kaszmiru skóra na długi czas pozostaje dogłębnie nawilżona, niezwykle jędrna i idealnie gładka.
MOJA OPINIA:
Co tu dużo pisać produkt nie spełnia moich oczekiwań i w związku z tym go więcej nie kupię.
Zalety:
- cena
- ładny zapach
- buzia po zmyciu maseczki jest gładka

I to tyle plusów, minus jest jeden, ale za to przygniatający:
- maseczka nie oczyszcza mojej buzi, nie zauważyłam żadnej zmiany

Maseczkę męczę i nie mogę wymęczyć, po prostu mam lepszy zamiennik w postaci białej glinki...
Miałyście jakieś produkty z tej firmy? Jakieś polecacie?
OCENA:
2/6

Komentarze

  1. Będę pamiętała, żeby ją omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, aleeeeeeeee cena adekwatna do jakosci :) chocia ne pwoiem, ze nie mozna za taka cene upolowac perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie bywa, ale w tym wypadku cena nie czyni cudów....

      Usuń
  3. nigdzie jej nie widziała, ale zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obietnice całkiem fajne, szkoda, że taka słaba. Verona to mało znana firma (przynajmniej dla mnie), może to dlatego, że nic nie robi? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad nią gdy robiłam zamówienie innych produktów Verony.
    Ale jednak zrezygnowałam z niej i chyba dobrze zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem co ci przypadło do gustu z ich produktów ...

      Usuń
  6. Wiesz jakoś mnie nie dziwi twoja opinia o tym
    Dlatego bo oni mają sporo bubli.
    A wiem bo sporo juz od nich kosmetyków mialam.
    Wpadnij do mnie przy okazji :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Także słysząłam, że ich kosmetyki nie należą do najlepszych :/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, też słyszałam że nie za dobre kosmetyki mają. Mimo wszystko najlepiej oczyszczają glinki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tej firmie, ale dziękuje za przestrogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bubel.. co to za maseczka oczyszczająca, która nie oczyszcza... Denerwują mnie takie oszustwa, ehhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też....tyle obiecanek a tu nici z tego..

      Usuń
  11. oj, szkoda, że bubel. opakowanie ma super zachęcające więc łatwo się można skusić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie opakowanie jest bardzo ładne

      Usuń
  12. Szkoda, że jest taka średnia... jednak czego się można spodziewać po takiej cenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawialam sie nad produktami verona spa,min nad ta maseczka,skoro kiepska wiem ze nie kupie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty