Girlz Only, Hazy Days, ratunkowy suchy szampon

Suche szampony mają za zadanie uratować naszą czuprynę, w sytuacjach awaryjnych, bądź też gdy ogarnia nas niepohamowane lenistwo:) Zamiast umyć włoski wystarczy, że spryskamy je tym cudem, wetrzemy go we włosy i nasza fryzura ma być jak świeżo po umyciu......

Przyznam, że bardzo rzadko sięgam po takie produkty. Ten akurat kupiłam z czystej ciekawości, przy okazji innych zakupów internetowych. Jest to mój drugi suchy szampon, przy czym pierwszy okazał się niewypałem... O tym mam jednak inne zdanie....





OPIS ZE STRONY SPRZEDAJĄCEGO:

Kosmetyk do zadań specjalnych - suchy szampon! 
To kolejny cud z drogeryjnej półki, który pomoże Ci wyglądać świeżo
w niespodziewanych sytuacjach!
W sytuacjach awaryjnych sprawdzi się zawodowo. 
Ile razy spóźniłaś się bo nie miałaś czasu na umycie włosów? 
Teraz w takich kryzysowych momentach do akcji wkracza suchy szampon Girlz Only!

Świeże włosy bez szamponu

Składniki zawarte w suchym szamponie wchłaniają nadmiar sebum i pozostałości kosmetyków do stylizacji, dzięki czemu włosy wyglądają czysto i świeżo. 
Oprócz tego fryzura zyskuje na objętości!

Po zastosowaniu Dry Shampoo , jeśli nie możesz akurat umyć włosów, oszczędzisz wiele czasu, ponieważ nie trzeba ich spłukiwać i suszyć .
Szampon nakładamy na suche rozczesane włosy. 
Należy obficie spryskać włosy u nasady, odczekać 2-3 minuty, a potem wmasować
go we włosy .

MOJA OPINIA:

Szampon rzeczywiście odświeża włosy. Przyklapnięte- stają się napuszone, ich objętość jest dużo większa i nie widać, że są przetłuszczone. Efekt jest dla mnie bardzo zadowalający i utrzymuje się u mnie spokojnie 7-8 godzin, jednak  włosy nie wyglądają tak samo świeżo jak po umyciu. Jeśli po spryskaniu rozetrzemy go dokładnie we włosy u nasady i to od razu zauważymy różnicę w ich wyglądzie.
Girlz Only zapachem przypomina lakier do włosów, jest jednak delikatniejszy.
Jego cena to ok 11 zł w sklepach internetowych.
Polecam go wam jako pogotowie ratunkowe dla naszej czupryny w nagłych sytuacjach:)

OCENA:
5/6

Komentarze

  1. Oo fajnie, że jest jakas alternatywa dla batiste :) chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam go wlasnie ostatnio na allegro i zastanawialam sie nad nim;) Przyda mi sie cos takiego, bo czasem planuje, ze zostane caly dzien w domu, a nagle plany potrafia sie zmienic, a na mycie wlosow nie ma czasu przes wyjsciem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie i do tego się świetnie nadaje:)

      Usuń
  3. O suchych szamponach słyszałam od dawna ale jakoś wciąż nie mogę się przekonać do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z takim szamponem, jak się jest np w podróży i chce się wyglądać dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie są suche szampony :P. Za bardzo lubię myć włosy :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię suche szampony, szkoda tylko że tak szybko się kończą:(

    OdpowiedzUsuń
  8. suchy szampon to u mnie produkt, który zawsze muszę mieć w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że pojawia się coraz więcej tego typu produktów. Co prawda jeszcze nigdy po suchy szampon nie sięgnęłam, ale wciąż mam ochotę na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty