DLA Kosmetyki, krem regenerujący na noc ratuje moją suchą skórę

Jeśli macie suchą skórę tak jak ja to znacie pewnie te uczucie ściągnięcia skóry, suche skórki na twarzy oraz jej częste podrażnienia...Na te dolegliwości znalazłam ukojenie w postaci kremu DLA, który regeneruje i działa jak opatrunek na moją buzię.








OPIS PRODUCENTA:

Krem został opracowany specjalnie dla cer wrażliwych zmagających się z niekorzystnymi czynnikami zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.

Regularne stosowanie kremu:
  • zapewnia głęboki poziom nawilżenia,
  • stymuluje proces odnowy i regeneracji skóry,
  • zapewnia skórze komfort i natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia
  • optymalizuje dobroczynny wpływ nocnego wypoczynku regenerując i wzmacniając naskórek,
  • po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, jedwabista i promienna

Bogata receptura kremu zawiera kompozycję wysokiej jakości składników:
Świeży napar z rumianku – łagodzi, regeneruje i pobudza proces odnowy skóry.
Świeży napar z lipy - dzięki bogactwu flawonoidów, garbników, soli, witamin i saponin wzmacnia działanie rumianku przy jednoczesnej dbałości o suchą zmęczoną skórę.
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, 15 aminokwasów oraz witamin i minerałów. Dzięki czemu zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu.
Masło Shea - opóźnia proces starzenia się skóry, pobudzając metabolizm komórek. Wpływa na poprawę samoregeneracji tkanek oraz ich odbudowy, eliminując w ten sposób odpady metaboliczne. Obecne w nim kwasy tłuszczowe (oleinowy, stearynowy, palmitynowy i linolenowy) są niemal identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w naskórku.
Witaminy A+ E + C+ F  pobudzają naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziałają procesom starzenia oraz regenerują skórę.

Nie zawiera alergenów i sztucznych barwinków. Kolor i zapach kremu pochodzi od świeżych naparów ziół.


 SKŁAD:


MOJA OPINIA:

Krem sprawdził się u mnie znakomicie.  Moja skóra nadal jest sucha, ale nie do tego stopnia, żeby czuć jej ściągnięcie i widoczne były suche skórki, które pojawiały się bardzo często. Kremik fajnie zregenerował moją skórę twarzy i dzięki niemu wygląda ona bardziej zdrowo.

Mój krem zalecany jest do stosowania na noc z czego się cieszę, gdyż przy tej porze roku  stosowanie go na dzień byłoby nie za dobrym pomysłem, a to dlatego, że krem jest tłusty.

Konsystencja kremu jest bardzo gęsta (niczym Sudocrem) i troszkę ciężko go rozprowadzić na twarzy. Jeśli chodzi o zapach jest on delikatnie ziołowy. Kolorystyka kremu jest lekko żółta co spowodowane jest zawartością w nim składników naturalnych.

Produkt ma bardzo wygodne i higieniczne opakowanie z pompką, które ułatwia dozowanie specyfiku.

Wielkim plusem jest fakt, że w kremie tym nie znajdziemy sztucznych barwników oraz alergenów. Krem sprawdza się u mnie niczym opatrunek, koi i łagodzi moją skórę, która dzięki niemu pomału się regeneruje i widzę to z dnia na dzień patrząc w lustro :)

Cena kremu to 18zł za 30g.

Jeśli jesteście zainteresowane Kosmetykami DLA, zapraszam tutaj
  

Kosmetyki DLA - Strona główna

OCENA:
5/6

Znacie kosmetyki DLA? Co o nich myślicie?


Komentarze

  1. Nie znam tych kosmetyków, jednak bardzo zaciekawił mnie ten krem. Bardzo podoba mi się jego opakowanie i rozwiązanie wydobycia za pomocą pompki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę, że fajny, ale nie przepadam za tłustymi kremami :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jaką kto ma cerę, na mojej takie sprawdzają sie bardzo dobrze:)

      Usuń
  3. Mnie zawsze ratuje Cetaphil :) Tego kremu nie znam, ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam kremik do cery tłustej i nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham masło shea :D działa u mnie cuda na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej na twarzy cery suchej nie mam, ale za to na ciele... Masakra ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nich słyszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o kosmetykach DLA :) Krem ma świetne opakowanie, takie są najlepsze :)

    Ps. Dołączam do Twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo juz wiele słyszałam o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam od nich kremy 'Niszcz Pryszcz'.. w sumie dalej mam, bardzo wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma fajne opakowanko i dlatego jest wydajny:)

      Usuń
  12. W ogóle nie znam tej firmy :(. Ale ma u mnie wielki plus za opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma jest bardzo wiarygodna, ich obietnice w przypadku Niszcz Pryszcz na dzień u mnie się sprawdziły. Duży plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też się sprawdziło to co deklarowano w przypadku tego kremiku:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty