Lirene, peeling gruboziarnisty głęboko oczyszczający + moja wygrana z rozdania:)

Dziś o peelingu gruboziarnistym, który sprawdzi się u dziewczyn z mieszaną, bądź tłustą cerą, ja mam suchą, ale też go polubiłam. Przy mojej suchej cerze nie powinnam raczej stosować mocnych peelingów, ale myślę, że raz na jakiś czas taki peeling nie zaszkodzi, bo  ten nie jest jakiś super szorstki. Jest całkiem przyjemny.









OPIS PRODUCENTA:



CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?
Peeling gruboziarnisty  głęboko oczyszczający  jest odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
Masz cerę normalną, tłustą lub mieszaną z widocznie rozszerzonymi porami? Szukasz kosmetyku, który ją odświeży oraz zapewni dogłębne oczyszczenie?
Peeling gruboziarnisty głęboko oczyszczający zawiera drobinki, które niezwykle skutecznie usuwają wszelkie zanieczyszczenia, zapobiegając powstawaniu niedoskonałości. Jednocześnie, właściwości nawilżające peelingu gwarantują przyjemne uczucie komfortu i sprawiają, że cera jest aksamitna w dotyku.


MOJA OCENA:

Peeling sprawdził się u mnie całkiem nieźle. Posiada drobne ziarenka jak na zdjęciu, oraz malutkie wielkości piasku.  Te większe się rozpuszczają, natomiast te małe są nierozpuszczalne, dzięki temu dobrze oczyszczają one skórę z martwego naskórka oraz wszelkich zanieczyszczeń.
Zapach peelingu  jest całkiem przyjemny. Jego opakowanie jak widać- również.  Produkt jest dość wydajny, gdyż jest gęsty. 
Po jego użyciu moja buzia jest:
- oczyszczona
-gładka
- promienna, w końcu to masaż
- bardziej nawilżona

Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego produktu, nie wymagałam od niego cudów : pozbycia się zaskórników itp. wszak to produkt drogeryjny w dobrej cenie.

OCENA: 
4/6

Niedawno pierwszy raz udało mi się wygrać rozdanie i dzięki temu stałam się w końcu posiadaczką Yankee Candle:) Bardzo Ci   dziękuję Blonde-bangs za wygraną. Oto co dostałam:


Swoją drogą wosk pachnie bardzo przyjemnie:)


Komentarze

  1. Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go aktualnie i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej w rozdaniu :)
    Ten peeling chodzi za mną już jakiś czas więc wcześniej czy później wpadnie i w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam ten peeling i nawet był dobry ;)
    gratuluję wygranej! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. mm już dawno z tej firmy nic nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez rzadko kupuje ich kosmetyki, ale czasem zdarzają się niezłe..

      Usuń
  6. dobrze, że sprawdza się na suchej skórze :) gratuluję super wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje ;)
    a na peeling chyba nawet sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna wygrana :) A peeling mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa wygrana ;) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;)
    Lubię ten peeling!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam ten peeling,ale zdecydowanie wolę enzymatyki od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, ja jeszcze nie miałam do czynienia z woskami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię żel lirene do twarzy ;) ostatnio polubiłam się z peelingiem kawowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Lirene i zazwyczaj jestem zadowolona z ich kosmetyków, ładnie wygląda ten ścierak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tego peelingu, jednak chyba się nie skuszę, bo w tej kategorii znalazłam już swojego ulubieńca i nie planuję go z nikim innym zdradzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej ;)
    co do peelingu... niestety muszę używac tylko enzymatycznych

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki Lirene ale tego jeszcze nie miałam. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się być fajny ten peeling. Gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm, 4/6 ?
    Poszukuję jakiegoś dobrego peelingu, ale sama gubię się w tym wszystkim.. zbyt wiele kosmetyków, a tak mało pieniążków ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty