Fitomed, szampon i odżywka do włosów koloryzowanych -odcienie jasne

Mam jasną czuprynę, więc stwierdziłam,że duet : szampon i odżywka dla włosów blond będą idealnie podkreślać jasne pasemka i się nie pomyliłam moje włosy nabrały pięknego, jasnego odcienia blondu.

SZAMPON  



OPIS PRODUCENTA:

Składniki ziołowe: wyciąg z koszyczka rumianku i płatków słonecznika o zwiększonej zawartości barwnika, naturalne substancje myjące wyodrębnione z korzenia mydlnicy lekarskiej, składniki nawilżające i kondycjonujące.
Właściwości: wytwarza swoistą dla mydlnicy pianę i delikatnie myje włosy osłabione po koloryzacji.
Działanie: znacznie wolniej wypłukuje jasne kolory fryzury. Nadaje włosom piękny, złocisty odcień.

SKŁAD:

MOJA OCENA:

Szampon Fitomed używałam na zmianę z szamponem Garnier zwiększającym objętość i już po pierwszym użyciu zauważyłam wielką różnicę w obu produktach- szampon Garnier nie oczyszczał tak dokładnie włosów jak ten z Fitomed (myjąc włosy po olejowaniu różnicę czuć już w dotyku...)
Szampon ten stał się jednym z moich ulubieńców i na pewno go jeszcze zakupię. Nie tylko dokładnie oczyszcza włosy, ale też jest bardzo wydajny i łatwo się pieni. Włosy po nim są bardzo błyszczące i po kilku użyciach nabierają złotawego odcienia. Wielkim plusem jest dobry skład produktu, a wyciąg z ziół znajdziemy już na drugim miejscu. Zapach szamponu jest delikatnie ziołowy i szczerze mówiąc przyzwyczaiłam się do niego i bardzo go polubiłam.

OCENA: 
5+/6



ODŻYWKA:




OPIS PRODUCENTA:

Składniki bioaktywne: wyciąg z koszyczka rumianku i płatków słonecznika o zwiększonej zawartości barwnika, d-pantenol, witamina E.
Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje jasny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk

SKŁAD:


MOJA OCENA:

Z duetu- szampon i odżywka, szampon bardziej przypadł mi do gustu. Moje włosy chyba są jeszcze za "suche " i za bardzo zniszczone na tą odżywkę, gdyż ciężko mi po niej rozczesać włosy. Zdecydowanie lepiej sprawdza się u mnie opcja bez spłukiwania niż ze spłukiwaniem, ale niestety włosy po jej użyciu nie są do końca ujarzmione . Skład ma bardzo przyjemny, podobnie jak i szampon, zapach też bardzo mi się podoba, jednak myślę ,że lepiej sprawdzi się na włosach zdrowszych niż moje.

OCENA:  3+/6

Oba produkty bardzo delikatnie rozjaśniają włosy, czyniąc je jednocześnie bardzo lśniącymi, jednak to szampon sprawdził się u mnie genialnie i na pewno zakupię go w przyszłości. Zwłaszcza, że cena tak dobrego szamponu jest bardzo niska : obecnie w promocji na stronie - 10,50zl

Produkty Firmy Fitomed możemy dostać na stronie: www.fitomed.pl

Fitomed


Komentarze

  1. Miałam inny duet dziś nawet recenzowany. Szampon niesamowicie myje włosy! W dotyku są piszczące. Niestety do odzywki mam podobne zdanie u mnie sprawdza sie tylko na końcach.

    OdpowiedzUsuń
  2. może skuszę na na duet dla szatynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie będę niedługo testować szampon do ciemnych wlosow farbowanych i jestem bardzo go ciekawa, czy sie sprawdzi tez dobrze jak ten dla jasnych u Ciebie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szampon może i bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jasne włsoy ale dość wymagające , szampon mogłabym wypróbować, ale odżywke wolałabym inna

      Usuń
    2. na pewno by ci się spodobał

      Usuń
  6. nie miałam, ale bardzo lubię fitomed

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ostatnio czytam o kosmetykach tej firmy. Może się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam kosmetyków tej firmy ale zestawik wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nic z tej firmy nie miałam ale ogólnie czytam dobre recenzje o ich kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szampony tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze szamponu z tej firmy, ale myślę, że w krótce go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobaja mi sie kosmetyki fitomed,na razie testuję zel do cery tłustej i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że odżywka lepiej się sprawdzi, jednak mimo wszystko w przyszłości zamierzam wypróbować te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inne włosy, może u Ciebie będzie inaczej z odzywką:)

      Usuń
  15. nie słyszałam nigdy o tej firmie w ogóle :P może wypróbuję, słyszałam, że fitomed ma dobre żele ;p swoją drogą wysłałam ci na maila fajne zaproszenie do testmetoo, można tam testować nowe produkty, np. Lirene. :)) jeśli chcesz to się zapisz, ja już podjęłam z nimi współpracę, jestem zadowolona :D http://lllilian@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawił mnie szampon.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty