Beauty Formulas, maseczka bąbelkowa i zmywacz lakieru w chusteczkach

Będąc w temacie nowinek kosmetycznych (ostatni post Magic Make-up) dziś chciałam Wam przedstawić kolejne nietypowe produkty kosmetyczne. Pewnie znacie już zmywacz lakieru do paznokci w chusteczkach, ale czy znacie bąbelkową maseczkę do twarzy, która po aplikacji bąbelkuje i wytwarza pianę? Jeśli nie znacie tych produktów to zapraszam na post!







TRUSKAWKOWA ROZŚWIETLAJĄCA MASECZKA BĄBELKOWA









OPIS PRODUCENTA:




MOJA OPINIA:

To mój pierwszy raz, kiedy spotkałam się z tego typu maseczką, ale na pewno nie ostatni. Nie będę powtarzać na jakiej zasadzie działa ta maseczka, bo macie to w opisie producenta. Wiem jedno, takie musujące działanie maseczki jest genialne.  Już po kilki sekundach od jej nałożenia na skórę, maseczka wytwarza przyjemną w dotyku jak i zapachu pianę, którą wmasowujemy w skórę.
Produkt bardzo naturalnie i delikatnie pachnie truskawkowym jogurtem
W działaniu maseczki zauważyłam niemal same plusy:

- szybka w wykonaniu, 2-3 minuty i zabieg "maseczkowania" mamy za sobą
- maseczka świetnie nawilża, wygładza, oraz oczyszcza
- aplikacja maseczki to czysta przyjemność, jej "bąbelkowa" konsystencja tuż po nałożeniu również
- działa niczym peeling enzymatyczny
- nie podrażnia, nie szczypie, ma całkiem dobry skład bogaty w substancje odżywcze
- tania, ok 5 zł za dwie saszetki, czyli dwa użycia
- bardzo ładny i delikatny zapach produktu

Minusów nie dostrzegłam:)


OCENA:

5+/6

CHUSTECZKI DO ZMYWANIA PAZNOKCI








MOJA OPINIA:

Po zmywaczu w płatkach, przyszła pora na zmywacz w chusteczkach.  Pewnie nie pamiętacie, ale nie polubiłam się ze zmywaczami w płatkach ( przede wszystkim dlatego, że płatki były nasączone strasznie tłustą substancją, a zmycie wszystkich paznokci u dłoni wymagało użycia wielu płatków) W przypadku tych chusteczek jest całkiem inaczej. Po pierwsze jedna chusteczka spokojnie wystarczy  na zmycie wszystkich paznokci. Po drugie chusteczka jest delikatnie nasączona, nie tak tłusta jak wspomniane płatki, które doprowadzały mnie do irytacji..
Zacznijmy od początku.
W bardzo ładnym dla oka opakowaniu, znajdujemy 10 chusteczek do zmywania lakieru (czyli na dziesięć zmyć paznokci).  Chusteczki te są delikatnie nasączone, co dla mnie jest wielkim plusem. Zapach ich jest bardzo delikatny co stanowi ogromną zaletę, gdyż możemy je użyć dyskretnie, np. w pracy i nikt nie wyczuje od nas typowego zapachu zmywacza do paznokci.
Produkt ten idealnie nada się, więc do torebki jako ratunek na odpryśnięty lakier.
Chusteczki próbowałam używać na dwa typy lakierów i okazało się, że sprawdzały się też dwojako.
Zwykły lakier zmywają całkiem nieźle, jednak piaskowy, czy brokat niestety nie za dobrze.
I tu pojawia się dylemat, czy warto je kupić? Moim zdaniem warto kupić je do torebki, żeby w razie awaryjnej sytuacji z łatwością dyskretnie zmyć lakier do paznokci. Jednak w pojedynku tradycyjny zmywacz - chusteczki , zmywacz radzi sobie o wiele lepiej ze zmywaniem paznokci.


OCENA:

4/6


Oba produkty dostałam do testowania dzięki uprzejmości firmy :


Komentarze

  1. Kurcze jaka fajna maseczka :) muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję maseczkę :) Czytałam już o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te chusteczki dobre rozwiązanie na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie te chustki to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka fantastyczna chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka fantastyczna chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej maseczki ale zapewne w końcu kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś tę maseczkę? Jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją dostałam w ramach współpracy z firmą Equilibra, ale na pewno dostaniesz ją też w sklepach kosmetycznych:)

      Usuń
  9. I ja nie mogłam zdzierżyć tej tłustości płatków, ale chusteczki jeszcze nigdy nie miałam pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię testować nowe maseczki a ta jest jeszcze taka "inna" chętnie ją wypróbuję kiedy tylko będę miała taką okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chusteczki to dobry pomysł na podróż :) ja poza tym zazwyczaj standardowo używam zwykłego zmywacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta maseczka jest mega! Tez ją mam i w gole pierwszy raz spotykam się z takim efektem jaki daje po nałożeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna maseczka ;-) nigdy nie słyszałam o takiej !

    OdpowiedzUsuń
  14. maseczka jest rewelacyjna, uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyglądałam się tej maseczce już kilka razy w hebe, ale nie kupiłam bo bałam sie bubla :P Wypróbuję, zachęciłaś mnie :) chusteczki przy mojej obecnej stylizacji paznokci by się nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. z tej firmy lubię odżywkę do włosów mimo, że zapach nie jest najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Maseczki jeszcze nie używałam, może dziś ją sobie zaserwuję ;)) zapowiada się przyjemnie :)
    A co do chusteczek to zgadzam się z Twoją opinią- zwykły lakier usuwają bardzo dobrze, ale piaskowy- strasznie opornie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam już takie chusteczki do zmywania lakieru, ale innej firmy i powiem szczerze, że raz dwa i zmazane, ale ciagle trzeba kupować nową paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wypróbowałabym tej maski ze względu na bąbelki ^^!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty