Yankee Candle Paradise Spice

Bananowo-waniliowy koktajl przyprawiony korzennymi przyprawami? To świetna alternatywa dla deserów na jesienne wieczory.  Dziś przychodzę do Was z wonią tego smakołyku zamkniętą w wosku Yankee Candle "Paradise Spice".










OPIS:

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: banany, wanilia, cynamon oraz goździki.


MOJA OPINIA:


Banany, jak na nie przystało są słodkie, tak więc oczywiste jest, że wosk ma taki zapach - zapach słodyczy połączony z bananem i wanilią. Jednak, żeby nie zemdliło Nas od tej słodyczy, do wosku dodano korzenną nutę i to był świetny pomysł.  W wosku wyczuwam aromat cynamonu i goździków. Całość tworzy ciepłą, otulającą atmosferę. Świetnie sprawdza się w jesienne wieczory, a jego korzenna nuta wprowadza mnie pomału w klimat Świąt.


OCEN:

5/6


Z tego co zauważyłam, woski i świece "Paradise Spice" ciężko ostatnio znaleźć w naszych sklepach , zachęcam Was jednak do sprawdzenia innych zapachów w sklepie goodies.pl

Komentarze

  1. Zapachy jedzeniowo - przyprawowe lubię tylko na sucho powąchać. W paleniu już mnie bardzo drażnią - nie lubię jak mi tak pachnie w mieszkaniu. Wolę perfumowe zapachy :)
    Jedyne spożywcze to Fireside Treats i Cotton Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... brzmi perfekcyjnie na późną jesień/zimę. Uwielbiam zapach bananów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że już wiele wosków mi się przewinęło, ale na taki z nutą bananów jeszcze nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest już dostępny a uwielbiałam go

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy nie mialam tych wosków! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznam się z zapachem przy najbliżej okazji :) Buziak na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często sięgam po te woski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten wosk i całkiem go lubiłam, ale powiem szczerze że ja tam nie czułam tak bardzo bananów, za to kojarzył mi się z czarną herbatą z goździkami właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie idealny na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam podobnego zapachu, jednak woski z YC uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że go nie wycofali bo bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli zawiera wanilię i korzenne nuty, to ja już sie z nim nie polubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty