Vichy Dercos Neogenic, szampon zwiększający objętość włosów

Zazwyczaj uważałam, że szampon nie „zdziała” wiele z włosami  poza ich umyciem, a teksty na opakowaniach tego typu produktów, które obiecują włosy niczym z reklamy bardziej mnie zniechęcały, niż zachęcały do zakupu, bo przecież przez moją łazienkę przewinęły się  tony szamponów i większość z nich nie robiła nic poza oczyszczeniem włosów i skóry głowy. Było tak do niedawna, a właściwie do czasu, aż umyłam głowę szamponem  Vichy Decros Neogenic, który przywraca włosom gęstość i nadaje objętość.







SKŁAD:

OPIS:
NEOGENIC - szampon przywracający włosom gęstość
Uzyskaj gęste włosy z innowacyjnym szamponem Dercos Neogenic od Vichy. Oddziałuje na 5 kluczowych aspektów, przywracając włosom zdrowy wygląd. Przeciwdziała wypadaniu włosów, nadając im większej gęstości i objętości. Eliminuje 100% widocznego łupieżu.



MOJA OPINIA:
Szampon Vichy Decros Neogenic ma za zadanie przywrócić gęstość włosów, dodać im większej objętości, a także wstrzymać wypadanie włosów i rozwój łupieżu.
Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że obietnice producenta mówiące o przywróceniu gęstości włosów i nadaniu im objętości się spełniły. Po umyciu głowy miałam jakby dwa razy więcej włosów, które były uniesione u nasady, gładkie, lśniące i co najważniejsze wyglądały na bardziej zdrowe, niż w rzeczywistości. To, co mnie zaskoczyło to, to, że małe, nowe włoski „baby hair”, które wcześniej nie były tak widoczne, teraz stały się bardziej zauważalne.
Na chwilę obecną nie jestem w stanie stwierdzić, czy szampon spowoduje u mnie wysyp nowych „baby hair”, bo używam go na razie za krótko, ale po kilku użyciach szamponu zauważyłam, że w ostatnim czasie zaczęło mi wypadać coraz mniej włosów, a teraz, jesienią miałam z tym spory problem. Nie jestem też w stanie stwierdzić czy zapobiega powstawaniu łupieżu, bo raczej nie mam z tą dolegliwością problemu.
Szampon  jest bardzo wydajny, a jego 400ml opakowanie starczy mi pewnie na około trzy miesiące.  Dużą zaletą jest też fakt, że posiada pompkę dozującą.
Mimo, że Dercos nie pieni się bardzo dobrze, to świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy.  Plusem jest też bardzo ładny, odświeżający zapach produktu, który utrzymuje się na mojej czuprynie  dość długo.


Podsumowując,
Zalety:
- szampon już po pierwszym użyciu sprawia, że włosy są dużo gęstsze niż w rzeczywistości i nadaje im niemal podwójną objętość,
- włosy stają się lśniące, gęste i wyglądają na zdrowe,
- skóra głowy jak i włosy są dobrze oczyszczone,
-hamuje wypadanie włosów
-nie podrażnia, nie powoduje swędzenia skóry głowy,
- szampon zdecydowanie ułatwia rozczesanie i myślę, że gdy ktoś nie ma dużych problemów z plątaniem się włosów, spokojnie mógłby stosować szampon, bez stosowania  maski czy odżywki
- produkt jest bardzo wydajny, a jego duże opakowanie z pewnością starczy mi na około trzy( jak nie więcej) miesiące stosowania,


Szampon Vichy Dercos Neogenic bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Okazał się „strzałem w dziesiątkę” dla moich cienkich i delikatnych włosów. Zawsze starałam się dodać moim włosom objętości, a to susząc je odpowiednio, a to używając pianki czy innych produktów do stylizacji, teraz wystarczy mi umycie włosów szamponem! Fakt, że kosztuje sporo, ale z drugiej strony jest skuteczny i bardzo wydajny i wystarczy mi zapewne na kilka miesięcy. Jeśli macie włosy cienkie, przyklepane i brak im objętości to polecam Wam sprawdzić ten produkt bo może okazać się wybawieniem!


OCENA:
5+/6  (byłoby 6 gdyby nie cena produktu)

Komentarze

Popularne posty