Forest Tosara, Sudocrem "cudo- krem" do zadań specjalnych ...

Krem ten jest na pewno moim HIT-em, który mam zawsze w pogotowiu.
Uważam ,że warto naskrobać o nim  parę słów, gdyż może akurat komuś pomoże....

Sudocrem jest kremem antyseptycznym, czyli ma działanie odkażające, niszczące drobnoustroje.
Co dokładnie wg. producenta może zdziałać to cudo??


OPIS PRODUCENTA:

Sudocrem zawiera alkohol benzylowy o działaniu odkażającym oraz tlenek cynku o właściwościach osłaniających i ściągających. Może być stosowany do pielęgnacji skóry przy stanach zapalnych oraz działa łagodząco i ochronnie na skórę, stosowany także do pielęgnacji cery trądzikowej. Sudocrem stwarza barierę zabezpieczającą skórę przed drażniącymi czynnikami (np. moczem w przypadku pieluszkowego zapalenia skóry u niemowląt), co zapobiega nawrotom stanu zapalnego. Hipoalergiczny.

SKŁAD:

 Aqua, parrafinum liquidum, zinc oxide, parrafin, lanolin, cera microcristallina, sorbitan sesquioleate, benzyl benzoate, cera alba, benzyl alkohol, linalol acetale, propylene glycol, benzyl cinnamate, parfum, citric acid, BHA

MOJA OPINIA:

Nie słyszałam osobiście by ktoś narzekał na ten krem. Uważam, że to produkt, który z czystym sumieniem mogę polecić każdemu, kto tylko ma problemy skórne na które kremik ten jest polecany.
Chyba większość z was słyszała o tym specyfiku, a kto nie zachęcam do wypróbowania.

Zastosowań tego kremu jest całe mnóstwo i nie sposób je tu wymienić.

Ja stosuję krem na :

- wypryski, 

- podrażnienia po goleniu,
- zapalenie mieszków włosowych
- zajady
- małe rany
- oparzenia
- ukąszenia owadów

Inne zastosowania tego kremu o których słyszałam:

- odleżyny
-odparzenia
-alergie
- blizny
- otarcia
- pękające pięty
-  łojotok
- trądzik
- niewielkie odmrożenia
- opryszczka
-spierzchnięcia
-zmiany skórne ospowe

Doczytałam się nawet, że jest stosowany w połączeniu z pudrem sypkim jako korektor = kryje i likwiduje niespodzianki na twarzy ( swoją droga warto spróbować...)


Pewnie jest więcej funkcji jakie spełnia ten krem, ale podałam te najważniejsze, o których słyszałam.


Krem ten ma gęstą, białą konsystencję niczym maść cynkowa.

Wchłania się długo, dzięki czemu tak szybko nie ścieramy go ze skóry.
Wydajność jest także jego wielkim atutem.
Nie musimy kupować go na receptę, bo dostaniemy go od ręki w każdej aptece i niektórych drogeriach.

Jednym słowem świetny krem, w którym stwierdzenie, że " jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego" nie znajduje zastosowania.


Używacie Sudocremu, a może macie jakieś inne specyfiki w pogotowiu?



OCENA:
6/6


Komentarze

  1. To jest pełny skład ? Bo ja mam ten krem, ale ma inny skład i się zastanawiam, czy są dwie wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za czujność, już poprawiam i weryfikuję z opakowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) jak dla mnie szkoda, że ma parafinę :(

      Usuń
  3. Znam, mam, od czasu do czasu używam na niespodzianki na twarzy. Czytałam kiedyś gdzieś, że nie powinno zostawić się go na twarzy do całkowitego wchłonięcia a zetrzeć po jakimś czasie bo zapycha, pewnie przez parafinę właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. posmarowałam na noc usta Sudocremem, gdyż po przebytym przeziębieniu strasznie mi spierzchły, dziś rano są jak nowe....a miałam lecieć już do apteki po jakiś specyfik, a tu Sudocrem wystarczył:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten krem :) jest lekarstwem na wszelkie dolegliwości skórne :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, mnie Sudocrem też uratował w wielu sytuacjach.
    Jeśli chodzi o dolegliwości skórne to jest niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy orientujecie się może czy są jakieś przeciwwskazania co do stosowania Sudocremu?

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest cudocrem! przez ciaze mam mnóstwo rozstepow...od poloznej dostalam probke tego kremu i postanowilam wyprobowac go na rozstępy! o dziwo dziala! a probowalam wszystkiego drogich srodkow likwidujacych rozstepy...i nic,mialam wrazenie ze jest gorzej...a po sudocremie juz po pierwszym zastosowaniu widac bylo poprawe;) POLECAM TEN KREM! czyni cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to super:) ja na rozstępy nie próbowałam, a tu kolejne świetne zastosowane tego cudownego specyfiku:)

      Usuń
  9. Zapalenia skórne leczyłam SUDOCREMEM, jest świetny i dla małych użytkowników jak i dla dorosłych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też leczę, gdy po goleniu nóg dostaję wysypu krostek:)

      Usuń
  10. Ah tyle dobrych opinii o SudoCremie.. wlasnie sama go kupiłam, na nieszczęsne pryszcze, na ktore nic nie pomaga. Mam nadzieję ze chodz trochę pomoże. Wie ktos po ilu stosowaniach pojawiają efekty? ;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynosi poprawę nawet po pierwszym razie, zależy na co ma pomóc:)

      Usuń
  11. Mam straszne chrosty po goleniu już dłuższy czas się utrzymują na skórze. Mam zamiar jutro iść do apteki po sudocrem mam nadzieję że złagodzi podrażnienia. A może polecacie jeszcze jakąś maść na czerwone blizny i chrosty ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ale u mnie na trądzik się nie sprawdza zbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra jest tez masc arnikowa leczy doskonale i szybko polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra jest tez masc arnikowa leczy doskonale i szybko polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda! Sudocrem potrafi zdziałać cuda :) Osobiście mam już jego drugie opakowanie i jest niezastąpiony pod każdym względem.
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post. Ostatnio szukałam właśnie jakiegoś kremu na rozstępy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem o wszechstronnym zastosowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty