Stapiz Sleek Line Repair and Shine Maska

Do zakupu tej maski oraz szamponu przyczyniła się moja wizyta u fryzjerki, która tymi preparatami potraktowała moje włosy.
Już sam zapach tych produktów był bardzo kuszący, a włosy po nich stały się mięciutkie i jedwabiście gładkie.

Cena maski w salonie fryzjerskim wynosiła 50 zł za 1l, więc stwierdziłam, że poszukam jej taniej na własną rękę . Udało się, znalazłam produkty tej rewelacyjnej firmy w drogerii Hebe, w cenie nie do uwierzenia, w porównaniu z wersją z salonu, w Hebe ta maska kosztowała mnie ok 25zł, także 1 l. ( było to ok 6 miesiące temu).

OPIS PRODUCENTA:

  "Produkt przeznaczony do włosów i skóry zniszczonej po wszelkich zabiegach fryzjerskich. Maska zawiera jedwab i wyciąg z pestek słonecznika i innych roślin. Polecana do włosów cienkich słabych i zniszczonych. Bardzo silnie regeneruje, 

Zawiera filtr uv, chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca. Już po pierwszym zastosowaniu widać efekty działania. Po użyciu włosy stają się gładkie, miękkie, lśniące i łatwo się rozczesują".


SKŁAD:

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimmonium Chloride, Isopropyl Myristate, Halianthus Annuus, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Malic Acid, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Actinidia Chinensis Fruit Juice, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Juice, Citrus Paradisi Fruit Juice, Pyrus Malus Fruit Juice, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylaraben (13.02.2009) 


MOJA OPINIA:

Jest to dla mnie jedna z najlepszych masek do włosów jakie kiedykolwiek miałam, i nie chodzi tu o niską cenę, bo używałam różne, czasem bardzo drogie. Ta maska rewelacyjnie regeneruje moje zniszczone farbowaniem i rozjaśnianiem  włosy. Co więcej włosy naprawdę stają się mięciutkie w dotyku i bardzo lśniące.  Rozczesanie ich nie stanowi już dla mnie żadnego problemu. No i zapach........ jest słodki i bardzo przyjemny (utrzymuje się na włosach jeszcze następnego dnia), ale po dłuższym stosowaniu staje się troszkę męczący.

Mam tylko jedną uwagę co do stosowania tej maski. Przy moich cieniutkich i delikatnych włosach stosuje ją co ok 3 mycie głowy, gdyż inaczej włosy zaczynają się szybciej przetłuszczać.

Ogólnie uważam, że maska jest tania i bardzo dobra.

OCENA:
5/6




Komentarze

  1. Dołączam do klubu fanek maski :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to nie dla mnie skoro się szybciej przetłuszczają. Moje i tak szybko się tłuszczą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będziesz stosować ją rzadko to będzie ok:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty